| Föregående ämne :: Nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
goran428 Forum Admin

Registreringsdatum: 20 oktober 2006 Inlägg: 2403 Ort: Malmö
|
Postat: 6 februari 2010 kl. 09:30 Rubrik: "Gammal" hoj |
|
|
När himlen klarnar fram emot våren och sommaren så säljer jag nog min EN 500. Perfekt i så fall för den som vill ha en andrahoj och/eller ett objekt för att styla. Proffsvägen eller måla själv. Skulle bli väldigt intressant och snygg med militärt motiv faktiskt. Grå / grön med stjärna på tanken. Exempelvis.
Med ett pris på 10 000 :- för en i övrigt helt nyrenoverad vulcan är det ett mycket förmånligt köp. Tekniskt att betrakta som (nästan i alla fall) ny. År 2012 kan man ju dessutom veteranklassa den. Förmånligt vad gäller besiktning och försäkring. Hursomhelst: Jag kommer inte att ha plats för den.
Jag reflekterar numera mycket på att köpa en VN1700 classic tourer. Ny, i så fall. Det hade varit något det. Ja, det vore det perfekta för mig att värdigt "avsluta" min MC-karriär på ett likaledes stilfullt sätt. Med ett antal återstående touringar i Europa på en bekymmerslös kvalitetshoj i rätt märke och rätt storlek för mig och packningen. Det kör vi på!
Göran  _________________ Grågossen EN500
Grågossens
 |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
john6260
Registreringsdatum: 24 januari 2009 Inlägg: 852 Ort: Haninge
|
Postat: 6 februari 2010 kl. 10:14 Rubrik: |
|
|
ska genast höra med grannen som ska ta mc-kort och vill ha en pendelhoj
1700 ct kan man bli sugen på alla dar i veckan _________________ Livet är som en påse. Fyll den med godsaker.
Mean Streak 1600-Läderlappen
ELITLOPPET en gång om året |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
richaud#1357

Registreringsdatum: 03 juni 2008 Inlägg: 309 Ort: SÄTER
|
Postat: 8 februari 2010 kl. 12:29 Rubrik: |
|
|
Hojta till när du bestämt dig. Har en fru hemma som inte vet om det än men som jag funderar på om hon inte skall ut o övningsköra i sommar:)
C |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|