FRONTSIDAN Vulcan Riders Sweden Forum
Forum för medlemmar och gäster

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga in / LOGINLogga in / LOGIN 

"Gammal" hoj

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    FRONTSIDAN -> Köpa Sälja
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
goran428
Forum Admin

Registreringsdatum: 20 oktober 2006

InläggPostat: 6 februari 2010 kl. 09:30    Rubrik: "Gammal" hoj

När himlen klarnar fram emot våren och sommaren så säljer jag nog min EN 500. Perfekt i så fall för den som vill ha en andrahoj och/eller ett objekt för att styla. Proffsvägen eller måla själv. Skulle bli väldigt intressant och snygg med militärt motiv faktiskt. Grå / grön med stjärna på tanken. Exempelvis.

Med ett pris på 10 000 :- för en i övrigt helt nyrenoverad vulcan är det ett mycket förmånligt köp. Tekniskt att betrakta som (nästan i alla fall) ny. År 2012 kan man ju dessutom veteranklassa den. Förmånligt vad gäller besiktning och försäkring. Hursomhelst: Jag kommer inte att ha plats för den.

Jag reflekterar numera mycket på att köpa en VN1700 classic tourer. Ny, i så fall. Det hade varit något det. Ja, det vore det perfekta för mig att värdigt "avsluta" min MC-karriär på ett likaledes stilfullt sätt. Med ett antal återstående touringar i Europa på en bekymmerslös kvalitetshoj i rätt märke och rätt storlek för mig och packningen. Det kör vi på!

Göran Very Happy
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
john6260

Registreringsdatum: 24 januari 2009

InläggPostat: 6 februari 2010 kl. 10:14    Rubrik:

ska genast höra med grannen som ska ta mc-kort och vill ha en pendelhoj
1700 ct kan man bli sugen på alla dar i veckan
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post MSN Messenger
richaud#1357

Registreringsdatum: 03 juni 2008

InläggPostat: 8 februari 2010 kl. 12:29    Rubrik:

Hojta till när du bestämt dig. Har en fru hemma som inte vet om det än men som jag funderar på om hon inte skall ut o övningsköra i sommar:)

C
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    FRONTSIDAN -> Köpa Sälja Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet