En chans att ta farväl av Christel #8398

MC-relaterade diskussioner. Övrigt behandlas i "Ordet är fritt"
Kategoriregler

Här kan du lägga upp trådar och göra inlägg om allt hojsnack som inte hör hemma i någon annan kategori. – Men det måste vara hojrelaterat!

► Visa/Show - In English
Användarvisningsbild
Plutten#589
Blev användare: fre 20 okt 2006, 17:44
Kontakt:

En chans att ta farväl av Christel #8398

Inläggav Plutten#589 » tis 02 maj 2017, 11:39

Här kommer lite information om Christell Olsson sista resa.

Jag har blivit tillfrågad av Christels anhöriga att vara officiant vid akten då vi alla tar avsked av vår vän. Christels man Anders hälsar till alla vänner att ni som har möjlighet är välkomna att hedra Christel genom att komma ner till Ystad den 11 maj någon gång mellan 12:00-13:00. Platsen är Uppståndelsens kapell, Kronoholmsvägen 18, Ystad. Eftersom kapellet inte är så stort så kommer familjen och de allra närmaste att ha sitt avsked timmen före, men kommer sedan att vara kvar. Mellan klockan 12:00 - 13:00 står dörrarna öppna för vem som att komma in och göra sitt avsked till henne. Om det inte är hojväder så kom i bil, Val av klädsel är upp till var och en, kör man hoj är ju valet enkelt. Om någon vill ta initiativ till kortegekörning dit så är det ju trevligt, annars samlas man på parkeringen utanför kapellet.

Christels familj har inte bestämt vad eventuella gåvor skall användas till, det är lite mycket just nu. Jag har sagt att om någon vill sätta in en slant i samband med avskedet så kan ni göra det på mitt swishkonto 0722 23 22 96 och märka det med Christel, så ser jag till att det överlämnas till Anders den dagen. Sen är det upp till honom att bestämma vad det skall användas till.

Har ni frågor så skicka mej PM.

MVH

Lasse
Lasse”Plutten” 589

Kör inte fortare än din skyddsängel hinner flyga

Länk:
BBkod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk

Återgå till "Hojsnack"