Norrland ⇒ Tack för mig och lyckatill till Pia Åström

Kategoriregler

Här ska trådar och inlägg handla om körningar och träffar som regionen arrangerar samt andra regionspecifika frågor.
Trådar om körningar och träffar som är intressanta för mer än ett fåtal medlemmar i andra regioner ska i största möjliga mån även publiceras i kategorin "Träffar Rally".
Andra trådar som rör mer än bara denna region ska publiceras i andra lämpliga kategorier.

► Visa/Show In English
Användarens profilbild
Herman#4271

Tack för mig och lyckatill till Pia Åström

Inlägg av Herman#4271 »

Hej alla Vulcanister, efter många år som funktionär i Vulcan Riders Sweden tackar jag för mig och önskar Pia Åström och alla andra funktionärer i Norrland lycka till med fortsatta arbetet i denna eminenta förening. Men jag kommer att finnas kvar i föreningen och dyka upp på olika träffar så mig slipper Ni inte i framtiden.

Jag vill passa på och tacka alla trevliga människor som jag och frun har haft förmånen att stifta bekantskap med under åren och även under kommande år.

Det har alltid varit mycket trevliga sammankomster som vi har varit på och vi har alltid känt oss välkomna och alltid funnits glädje och samhörighet.
Jag hoppas att VRS fortsätter i samma anda där alla känner sig välkommen oavsett mcmärke, det är vägen som tar oss till målet.
Ha det gott alla i styrelsen som gör ett fantastiskt arbete för oss alla medlemmar i föreningen, med allt arbete då det gäller medlemsvård, träffar, mässor och allt annat för att vi som medlemmar känner att VRS är den finaste föreningen för mcäagare

med vänlig hälsning Fd RA Herman #4271

Bild

Tillvänster avgående RA Herman ----Tillhöger nya RA Pia Åström
Herman#4271
VROC #31933
Dorotea
Södra Lappland

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
abris 3928

Re: Tack för mig och lyckatill till Pia Åström

Inlägg av abris 3928 »

Ett stort tack till dej Herman för din tid som funktionär i Vulcan Riders och ett lycka till Pia för din nya roll som RA i Norrland, önskar vi i Vulcan Riders Dalarna/Gävleborg
MVH
Abris #3928#

Om man inte vågar leva för att man är rädd för att dö, har man redan dött.

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Nilsner #3927

Inlägg av Nilsner #3927 »

Men jag kommer att finnas kvar i föreningen och dyka upp på olika träffar så mig slipper Ni inte i framtiden.
Så du har abdikerat och lämnat över yxan till Pia.
Det är nog helt rätt med tanke på att man inte skall sitta för länge som styrande på samma post (min bestämda åsikt).
Bättre att lämna över till "ungdomarna" som har nya ideér och kreativitet i bagaget.
Vi kommer nog att sakna dig som RA för Norrland, en av Sveriges vackraste regioner... :wink:
Men Pia är ju faktiskt snyggare.... :mrgreen:

Skämt å sido, kommer nog bli som du säger i citatet ovan
" Mig slipper ni inte i framtiden"..
Förväntar mig inget annat heller... :wink:
Ha de gott broder, så ses vi snart.... :D

// Nilsner 8)

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Användarens profilbild
Herman#4271

Inlägg av Herman#4271 »

tack alla Ni för uppskattningen för det arbete jag gjort, men detta är gjort mycket med andra trevliga medlemmar som hjälpt att det har kunnat genomföras
Herman#4271
VROC #31933
Dorotea
Södra Lappland

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Susa#5695

Inlägg av Susa#5695 »

Tusen tack Herman för allt jobb du gjort! Och lycka till Pia med att ta över! :D
Snygg bild på er båda! Typiskt bara att linslusen Jofalk lyckades sticka dit nyllet också. :lol:
Kramelikram på er!
För mycket av det goda kan vara underbart! (Mae West, 1892-1980)

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Skriv svar Föregående trådNästa tråd