Detta medför att alla mina och andra som lagt in inlägg och haft bilderna länkade från Photobucket inte längre går att se längre. Denna tjänst har funnit gratis sedan 2003
Så här skriver Photobucket
Tyvärr för Photobucket-användare, saker är på väg att förändras på ett stort sätt från och med 26 juni . Nu rullar tjänsten ut en abonnemangsavgift på 399 USD per år för de som vill hämta länk bilder från Photobucks servrar för att visa på annat håll. Det betyder att miljarder bilder över hela webben nu visar ett felmeddelande istället för den aktuella bilden. — Plus 500 Plan: 500 GB Lagring och obegränsad bandbredd för $399.99 / År. Plus 500 Plan tillåter obegränsad bild koppla och obegränsad 3: e part image hosting.

Detta har nu inneburit att förändringen har utlöst raseri från användare, som har åberopat tjänsten i flera år och nu känner sig "pressad" till att betala abonnemangsavgiften.
Så här ser bilderna ut för att jag inte pröjsat 3300kr till dem. Att sitta och ändra alla bilder som jag lagt in under årens lopp känns övermaga. Men tråkigt att girigheten blir sådan.