Det har nog aldrig tidigare varit en sådan tung träffkalender i vår region. Detta har bara möjliggjorts av ett tufft och målinriktat arbete av oss funktionärer. Men glädjen av den uppskattning som vi fått av våra medlemmar har varit mödan värd.
Men som med hösten har var sak sin tid och därför vill John och Thomas nu lämna över sitt ansvar och värv till nya krafter.
Vi övriga funktionärer i Stockholm vill tacka er för ert arbete för VRS och Reg Stockholm och önska er all glädje med hojåkandet och vi ser fram emot att fortsätta att få se er på våra träffar och åk, där ni kör med våra färger.
Info om VRS ⇒ Thomas #1323 och John #3411 DA i Region Sthlm avgår
- arnstrom#74
- Hemort: Uppsala
- Kontakt:
Thomas #1323 och John #3411 DA i Region Sthlm avgår
Hoj
Gert Ärnström #74
Region Stockholm / Uppsala
Ett fyndigt svar bevisar ingenting.
Voltaire
Gert Ärnström #74
Region Stockholm / Uppsala
Ett fyndigt svar bevisar ingenting.
Voltaire
| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |
-
Peppe2144
- HasseBajare4924
Tack för de som vart å hoppas vi syns vidare framöver

1500 cl ´96
Loud pipes save lives
Loud pipes save lives
| Dölj inläggslänk |
- Marit4640
Faan vad tråkigt grabbar
. Får tacka så mycket för allt jobb ni lagt ner. Som jag sa till dig Thomas så är du kanonbra som Road Captain.Full kontroll hela tiden. Hoppas du fortsätter med dina "Bring a Friend" körningar.
Ses på vägarna// Marit
Ses på vägarna// Marit
Marit#4640

| Dölj inläggslänk |
-
Micke2046
Tråkit att höra.
Men ni ska ha ett stort tack för allt ni gjort.
Det är mycket tack vare erat motagande som Pirjo & jag kommit igång med åkandet i Vulcan.
Hoppas vi möts på åken framöver.
Men ni ska ha ett stort tack för allt ni gjort.
Det är mycket tack vare erat motagande som Pirjo & jag kommit igång med åkandet i Vulcan.
Hoppas vi möts på åken framöver.
Micke/Röd VN800
| Dölj inläggslänk |
-
ThomasK1323
Hej go´vänner!
Tack för all positiv feed-back, både här och via mail, PM och mobil.
Ja det har varit mycket roliga år som DA i Region Stockholm.
Jag minns att jag tvekade lite när jag fick erbjudandet, om jag skulle fixa det, tror det var hösten -04, av Roffe P som då var vice prez, men jag har inte ångrat mig en sekund och det känns jättekul att mina olika evenemang blivit uppskattade.
Känslan för funktionären när man står och väntar in deltagarna och ser hur polare efter polare rullar in lever man gott på under vintermånaderna. Ibland kommer 5, ibland kommer 35 men det är alltid kul. Medlemmarnas deltagande är funktionärens lön brukar Gert säga, och det stämmer precis!
Så till din fråga Marit. Den 6/9 kör jag min sista ”Träffkalenderkörning” för VRS och det är VRS-Bring-a-Friend med start från Tullinge. Gillar ni det konceptet så är ni (och alla andra) välkomna.
VRS-Bring-a-Friend är en av mina idéer men det kan ju genomföras av vem som helst och det är möjligt att den nya funktionärsgruppen behåller idén men det återstår att se. Oavsett vilket så vet jag att det kommer bli en kanonsäsong 2009 och vi ser mycket fram emot att följa med på kommande turer med VRS. Jag har i år varit mycket förtjust i de nya onsdagskörningarna t.ex.
Väl mött på kommande körningar.
Tack för all positiv feed-back, både här och via mail, PM och mobil.
Ja det har varit mycket roliga år som DA i Region Stockholm.
Jag minns att jag tvekade lite när jag fick erbjudandet, om jag skulle fixa det, tror det var hösten -04, av Roffe P som då var vice prez, men jag har inte ångrat mig en sekund och det känns jättekul att mina olika evenemang blivit uppskattade.
Känslan för funktionären när man står och väntar in deltagarna och ser hur polare efter polare rullar in lever man gott på under vintermånaderna. Ibland kommer 5, ibland kommer 35 men det är alltid kul. Medlemmarnas deltagande är funktionärens lön brukar Gert säga, och det stämmer precis!
Så till din fråga Marit. Den 6/9 kör jag min sista ”Träffkalenderkörning” för VRS och det är VRS-Bring-a-Friend med start från Tullinge. Gillar ni det konceptet så är ni (och alla andra) välkomna.
VRS-Bring-a-Friend är en av mina idéer men det kan ju genomföras av vem som helst och det är möjligt att den nya funktionärsgruppen behåller idén men det återstår att se. Oavsett vilket så vet jag att det kommer bli en kanonsäsong 2009 och vi ser mycket fram emot att följa med på kommande turer med VRS. Jag har i år varit mycket förtjust i de nya onsdagskörningarna t.ex.
Väl mött på kommande körningar.
| Dölj inläggslänk |