Hej!
Nu har vi en ny klubbshop för tyg- och prylar, som förhoppningsvis skall falla på läppen. Liten, liten brasklapp från mig, Klubbshops-Hans och Cecilia på Mersport får man naturligtvis lägga såhär alldeles i början, men vi har testat extensivt under ett tag.
Lättöverskådligt och snyggt stylat Stefan, med säker stilkänsla. Fungerar alldeles utomordentligt också.
Jag är igång och beställer julklappar till mig själv
Göran
Medlem sedan år 2000. Tidigare medlem i webbgruppen, webbutvecklare, webbmaster, infoansvarig och forumvärd. Hedersmedlem.
Grågossen innehaft VN 800 C Drifter, Vulcan EN500, VN 1600 C och 800 A
Grågossens
Riktigt tjusigt och överskådligt. Svårt att låta bli att beställa nya grejer.
...så jag får väl göra det då.
Best Biker Regards
Klas #1245
- Vice President 2021-2022
- Styrelsen 2020-2022
- Vice President 2018-2019
- Styrelsen 2013-2019
- RA Göteborg 2010-2013
- DA Göteborg 2004-2010
- Valberedare några ggr
Jomen - den blev bra. Önskar bara att jag kunde ljuga och säga att jag gjort mer än lite grafik. Det mesta är färdiga mallar som man använder för att konfigga en färdig applikation. Mekket är snarast det där med varorna, vikt, frakt, priser och sådant. Det var som ett tandläkarbesök, som jag gjort tillsammans med Cecilia på Mersport, så hon skall ha minst lika mycket beröm, även om jag har knappat in det.
Jag har också ringt till Cecilia och tackat henne för det jobb hon lagt på det här. Hon kunde också tala om att nu droppade det in beställningar igen,
det fanns väl ett uppdämt behov.
I alla fall snyggt jobbat, de e mycke mek.
Leif Skipper
VRS #2000
Bra beslut kommer av erfarenhet, erfarenhet kommer av dåliga beslut.
Jag får också be om överseende med att det kan tillkomma små justeringar nu i början. Idag kom vi t ex på att det finns saker som Postens aviseringsavgift. Småsaker - visst, en femma hit eller dit, men kanske en källa till irritation hos somliga? Hoppas ni har förståelse för sådana saker nu inledningsvis. Försöker hålla texten Villkor i shopen uppdaterad, så läs den. Hör gärna av er per mail till webmaster@vulcanriders-sweden.org med synpunkter på funktionalitet och korrekthet.