Det krävs mycket arbete och tankeverksamhet för att fixa detläs peta navelludd på arbetsplatsen
Nope! Har ju ingenOm inte annat har väl deras respektive KvastHildor därhemma kvastat till dem
Men jag kan inte svara för den andra
Allt material här ska vara vitsar eller annat inom humorområdet.
Observera! Även om det är relativt fritt gäller forumets regler även här! Har du inte helt kläm på vad de innebär kan och bör du läsa dem under "Regler" i navigationsmenyn!
Det krävs mycket arbete och tankeverksamhet för att fixa detläs peta navelludd på arbetsplatsen
Nope! Har ju ingenOm inte annat har väl deras respektive KvastHildor därhemma kvastat till dem
| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |
Inte jag heller, måste fråga om lov först.......Men jag kan inte svara för den andra
Har snart petat tillräckligt för att virka en grytlapp.......läs peta navelludd på arbetsplatsen
| Dölj inläggslänk |
| Dölj inläggslänk |
Men han är samtidigt väldigt söt när han soverJamen Nezze, du är ändå "ostädbar" (great svenska,inte sant)
| Dölj inläggslänk |
| Dölj inläggslänk |
| Dölj inläggslänk |
| Dölj inläggslänk |
| Dölj inläggslänk |
| Dölj inläggslänk |
Förmodligen en guldfisk som alla andra med en rund glasskål hemma....om du bara visste vad jag ser i min spåkula var dag...
| Dölj inläggslänk |
| Dölj inläggslänk |
Varför skrev du inte hela ordet? synsk. är väl förkortning av synskadad( Jag ÄR synsk... be ware )
| Dölj inläggslänk |