Stockholm ⇒ Pub Kväll
Kategoriregler
Här ska trådar och inlägg handla om körningar och träffar som regionen arrangerar samt andra regionspecifika frågor.
Trådar om körningar och träffar som är intressanta för mer än ett fåtal medlemmar i andra regioner ska i största möjliga mån även publiceras i kategorin "Träffar Rally".
Andra trådar som rör mer än bara denna region ska publiceras i andra lämpliga kategorier.
► Visa/Show In English
- Håkan#2972
Pub Kväll
Hej alla vänner därute i höstmörkret!!
Nu tänkte jag att det är dax att träffas den 20/11 och käka nåt gott och hiva några bägare. Vi träffas kl 19:00 på restaurang glada stinsen som ligger på Rosenlundsg.23 gå gärna in på deras hemsida och titta ut vad ni vill äta om ni inte vill äta så är ni hjärtligt välkomna ändå och hiva en bägare eller tre.
www.gladastinsen.se
Maila mig med namn och hur många ni kommer och vad ni vill äta senast 13/11, även ni som inte ska äta maila mig ändå så jag har lite koll på hur många som kommer. hocke6@comhem.se
Väl mött Håkan/DA Stockholm
Hälsningar Håkan#2972
DA Stockholm/Enskede
http://se.fotoalbum.eu/hocke6
Nu tänkte jag att det är dax att träffas den 20/11 och käka nåt gott och hiva några bägare. Vi träffas kl 19:00 på restaurang glada stinsen som ligger på Rosenlundsg.23 gå gärna in på deras hemsida och titta ut vad ni vill äta om ni inte vill äta så är ni hjärtligt välkomna ändå och hiva en bägare eller tre.
www.gladastinsen.se
Maila mig med namn och hur många ni kommer och vad ni vill äta senast 13/11, även ni som inte ska äta maila mig ändå så jag har lite koll på hur många som kommer. hocke6@comhem.se
Väl mött Håkan/DA Stockholm
Hälsningar Håkan#2972
DA Stockholm/Enskede
http://se.fotoalbum.eu/hocke6
Hälsningar Håkan#2972
| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |
- Håkan#2972
Tjena vänner nu börjar det dra ihop sig så ni som fortfarande funderar sluta med det och anmäl er nu!!!
Ni som inte har bokat mat men som ska äta är det också dax att anmäla det till mig.
Väl mött Håkan
Ni som inte har bokat mat men som ska äta är det också dax att anmäla det till mig.
Väl mött Håkan
Hälsningar Håkan#2972
| Dölj inläggslänk |
- Uffe#4969
- Kontakt:
Skrev tidigare att Anneli o jag kommer men tyvärr måste jag avböja den här gången, jag hade ett annat uppdrag som var bokat sedan tidigare och måste få gå före, ledsen för det, hoppas du får ihop det iaf.
VN 2000 - 06 Lila såklart
VRS#4969
VROC#28687
VRS#4969
VROC#28687
| Dölj inläggslänk |
- Håkan#2972
Tjena Uffe det är okej det går ihop sig iallafall vi ses på Lördag......
Hälsningar Håkan#2972
| Dölj inläggslänk |
- Öjje6104
Hej Håkan och co!
Tarja och jag måste tyvärr avboka denna kväll som vi sett fram mot.
Jag befinner mig i Malmö på utbildning med jobbet och beräknar inte vara hemma i Norrköping förrän vid 23 tiden.
Ledsen att svika er på detta sätt men....
Hoppas att ni inte tar illa upp och att vi träffas i Norrtälje om några veckor i stället.
Öjje
Tarja och jag måste tyvärr avboka denna kväll som vi sett fram mot.
Jag befinner mig i Malmö på utbildning med jobbet och beräknar inte vara hemma i Norrköping förrän vid 23 tiden.
Ledsen att svika er på detta sätt men....
Hoppas att ni inte tar illa upp och att vi träffas i Norrtälje om några veckor i stället.
Öjje
| Dölj inläggslänk |