Norrland ⇒ PREMIÄRTUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kategoriregler
Här ska trådar och inlägg handla om körningar och träffar som regionen arrangerar samt andra regionspecifika frågor.
Trådar om körningar och träffar som är intressanta för mer än ett fåtal medlemmar i andra regioner ska i största möjliga mån även publiceras i kategorin "Träffar Rally".
Andra trådar som rör mer än bara denna region ska publiceras i andra lämpliga kategorier.
► Visa/Show In English
-
Tommy#7079
PREMIÄRTUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Åkte upp till garaget ida o monterade tillbaks batteriet, gick ganska bra;(återkommer), men jag skulle också tömma ut olja ur motorn med brorsans oljepump. Är det någon som har försökt på en mean streak? Så Jag fick skruva bort bottenpluggen, försiktigt. HAHA. Båda nävarna + spilloljedunken full med värsta kapitalförstöraroljan. På tal om batteriet så var det en mysig tur idag utan baklyse o bakblinkers.
| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |
-
Benny #274
-
Tommy#7079
-
5785
Vårens första...
Våren har oxå kommit till Överkalix med +10 med strålande sol idag, en härligt dag för årets premiärtur! Hon startade utan problem trots att jag inte laddat batteriet
, men bluddrade något till att börja med. Men när hon blev varm så kände jag igen ljudet. Har avnjutit några mil med det stooora leendet på läpparna
Bäst att passa på att ta en till sväng innan kvällen...
| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |