Stockholm ⇒ Rörbergsdagen, tack till alla..

Kategoriregler

Här ska trådar och inlägg handla om körningar och träffar som regionen arrangerar samt andra regionspecifika frågor.
Trådar om körningar och träffar som är intressanta för mer än ett fåtal medlemmar i andra regioner ska i största möjliga mån även publiceras i kategorin "Träffar Rally".
Andra trådar som rör mer än bara denna region ska publiceras i andra lämpliga kategorier.

► Visa/Show In English
Nilsner #3927

Rörbergsdagen, tack till alla..

Inlägg av Nilsner #3927 »

8) 8) 8) 8) 8) Vilken härlig dag det blev på Rörbergs motorstadium. 8) 8) 8) 8)

Vulcan Riders intog motorstadium för några intensiva timmar, inga sura miner trots att det blev lite regn på eftermiddagen
Undertecknad fick även lära sej att det inte går att bromsa för sent inför kurvan på start o målrakan, slutade med att jag hamnade i en snöhög utanför banan
Men det gick bra, fick hjälp att komma loss så att jag kunde åka vidare.

Ett stort tack till Allan och Sissi som servade oss med korv, dricka och kaffe under dagen.

Middagen senare på kvällen blev en höjdare, vi satte full fart på Munken, igen.
Ägaren tog oss i hand och önskade oss välkomna tillbaka, mycket trevligt ställe.

Taggaratzi (Taggen)var som vanligt ifarten med sin kamera, väntar med spänning att få se resultatet på galleriet.

Tack till er alla som kom bidrog till denna fantastiska dag.
(Vilken tur att man inte köpte sej en USA-moppe)

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Användarens profilbild
Uffe#4969
Kontakt:

Inlägg av Uffe#4969 »

Arne och jag tackar för en härlig helg i Gävle, kursen helt okej, vandrarhemmet kanonbra, maten kanonbra och vulcangänget VÄRLDSKLASS.

Tack Nilsner o Eivor
VN 2000 - 06 Lila såklart
VRS#4969
VROC#28687

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Skriv svar Föregående trådNästa tråd