Norrland ⇒ Midnattssolsträffen

Kategoriregler

Här ska trådar och inlägg handla om körningar och träffar som regionen arrangerar samt andra regionspecifika frågor.
Trådar om körningar och träffar som är intressanta för mer än ett fåtal medlemmar i andra regioner ska i största möjliga mån även publiceras i kategorin "Träffar Rally".
Andra trådar som rör mer än bara denna region ska publiceras i andra lämpliga kategorier.

► Visa/Show In English
Användarens profilbild
Jesper #4467

Midnattssolsträffen

Inlägg av Jesper #4467 »

Hej alla ni trevliga människor som jag träffat och rest med till Gällivare och Midnattssolsträffen. Det har varit en fantastisk upplevelse att göra den här resan norrut genom vårt land. Jag har verkligen fått se den Norrländska naturen och kulturen på nära håll. Att få stifta bekantskap med staden Gällivare har varit en intressant och rolig upplevelse för mig som aldrig varit så här långt Norröver tidigare.
Jag vill särskilt tacka Bertan och Ingela för gästfriheten och sällskapet under resan och träffen.
Ett stort tack till er alla som jag lärt känna under resan och träffen :)
Vi ses igen en annan gång :D
Hälsningar Jesper #4467
Jesper #4467 DA sörmland
Mean Streak 1600 med Coyote släp

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Bertan *5304*

Inlägg av Bertan *5304* »

Tack själv Jesper. Jätte roligt att träffas och få visa en bit av vårt vackra norrland.
Jag vill samtidigt passa på att tacka alla Vulcaner i Gällivare, vilken service vi har som får komma till "dukat bord".
Tältet uppslaget när vi kommer, guidning till matställen, trevligt sällskap under träffen och tältet river ni sedan vi farit därifrån TACK ALLA ingen nämnd och ingen glömd.

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Tompa#1561

Inlägg av Tompa#1561 »

Landade hemma i Halmstad igår efter 400 mil i sadeln,rätt gott att inte behöva köra hoj idag.Mycket häftig upplevelse att vara uppe i norr den ljusa årstiden.Trevlig träff med trevliga vulcanvänner tack för det fina priset jag fick.Ha en go sommar där uppe i norr med alla myggen....

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Skriv svar Föregående trådNästa tråd