Norrland ⇒ Tånga någon?
Kategoriregler
Här ska trådar och inlägg handla om körningar och träffar som regionen arrangerar samt andra regionspecifika frågor.
Trådar om körningar och träffar som är intressanta för mer än ett fåtal medlemmar i andra regioner ska i största möjliga mån även publiceras i kategorin "Träffar Rally".
Andra trådar som rör mer än bara denna region ska publiceras i andra lämpliga kategorier.
► Visa/Show In English
- Sören#5795
Tånga någon?
Om det är någon fler än jag från norr som åker ner till Tånga och Riksträffen, kan ni väl skriva en rad eller två.
Vi åkte ju ett gäng för ett par år sedan och jag tänkte göra om den resan i år. Mycket pga att jag är revisor och borde väl vara med på årsmötet...
Det blir väl förmodligen inte samma resväg men ändå, det är kul med sällskap.
Hör av er!
Vi åkte ju ett gäng för ett par år sedan och jag tänkte göra om den resan i år. Mycket pga att jag är revisor och borde väl vara med på årsmötet...
Det blir väl förmodligen inte samma resväg men ändå, det är kul med sällskap.
Hör av er!
Sören#5795
DA Örnsköldsvik/Revisor
1500 Classic -98

DA Örnsköldsvik/Revisor
1500 Classic -98

| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |
-
Nilsner #3927
Tjena Sören.
Vi är ett gäng från Gävle som åker ner på torsdag fm.
Du kan åka med oss om du vill.
Hör av dej iså fall
Vi är ett gäng från Gävle som åker ner på torsdag fm.
Du kan åka med oss om du vill.
Hör av dej iså fall
| Dölj inläggslänk |
-
lalle61#5571
Tånga
Morrn , ang Tånga från Norrland - jo åker från Nordmaling på onsda vi 8-9 tiden , o kollar om de e fler efter vägen som ska ner , natt i Västerås troligen , o fler därifrån ,
"5571" Lalle61
power cruuusers
power cruuusers
| Dölj inläggslänk |
- Göran#5308
Tjena!
Skriver samma här som Jockes tråd "Sundsvall-Tånga".
Jag kommer att starta redan på midsommardagen, kommer att köra korta sträckor och kolla runt i vårt avlånga land, men sista biten in till Tånga borde vi samlas för att gemensamt köra in till träffen. Hör av er på torsdag 1/7 så vi kan mötas någonstans. Har kanske inte tillgång till dator under färd men mitt mobilnr är 070-6948364.
Skriver samma här som Jockes tråd "Sundsvall-Tånga".
Jag kommer att starta redan på midsommardagen, kommer att köra korta sträckor och kolla runt i vårt avlånga land, men sista biten in till Tånga borde vi samlas för att gemensamt köra in till träffen. Hör av er på torsdag 1/7 så vi kan mötas någonstans. Har kanske inte tillgång till dator under färd men mitt mobilnr är 070-6948364.
VN 1700 Voyager Custom -11
| Dölj inläggslänk |