Småland ⇒ Söndagstur Västra Småland

Kategoriregler

Här ska trådar och inlägg handla om körningar och träffar som regionen arrangerar samt andra regionspecifika frågor.
Trådar om körningar och träffar som är intressanta för mer än ett fåtal medlemmar i andra regioner ska i största möjliga mån även publiceras i kategorin "Träffar Rally".
Andra trådar som rör mer än bara denna region ska publiceras i andra lämpliga kategorier.

► Visa/Show In English
Användarens profilbild
michael#2855

Söndagstur Västra Småland

Inlägg av michael#2855 »

Hoj på er alla!!
Nu så börjar ju hösten närma sig men jag ville kolla om det finns intresse för att göra en liten utflykt på våra ädla springare nu på Söndag 4/9.

Mitt förslag är att vi samlas vid PUMP macken/Hillerstorps Trä i Hillerstorp kl 11 för en runda på mysiga vägar.
Tanken var att vi ska fika/äta lunch på ett ställe vid ca 13 tiden.

Längden på rundan beräknas bli runt 20 mil i SOLSKEN (som vädret utlovas i skrivandes stund)

Skriv gärna här i tråden om det finns intresse så jag vet om jag ska planera vidare.Vid frågor så går det att nå mig på 070-3497483 om så önskas.

Mvh Michael
Michael#2855

^^Vn 2000^^

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Användarens profilbild
michael#2855

Inlägg av michael#2855 »

Verkar vara svalt intresse för körning i morgon,,fast vulcanerna häromkring kanske kört så mkt i sommar så ni är trötta på det :wink:

Jaja,,får väl se om det dyker upp någon i morgon för JAG ska köra iaf :D
Michael#2855

^^Vn 2000^^

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Skriv svar Föregående trådNästa tråd