Det förtjänar du verkligen efter alla år som hårt jobbande funkis och utvecklare i webberiet
Info om VRS ⇒ Ny hedersmedlem i VRS!
- stefan3871
- Hemort: Härryda
- Kontakt:
Ny hedersmedlem i VRS!
Stort och välförtjänt grattis till hedersmedlemskapet i VRS Göran Reimer!!!
Det förtjänar du verkligen efter alla år som hårt jobbande funkis och utvecklare i webberiet

| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |
-
Benny #274
-
Nilsner #3927
Re: Ny hedersmedlem i VRS!
Kanoners...
Då är du ju kvar för all framtid, med eller utan Vulcan-hoj Göran
Då är du ju kvar för all framtid, med eller utan Vulcan-hoj Göran
| Dölj inläggslänk |
- goran428
- Hemort: Malmö
- Kontakt:
TACK ALLA!
Ordföranden ringde häromkvällen. Jag trodde först han ville sälja sin hoj men det blev ett känslosamt samtal om medlemskap. JAAA.. VISST BLEV JAG GLAD!!
OK jag startade medlemsskapet i VRS år 2000 med en "Indian" som jag köpt året innan och givit mig själv i julklapp. Jag blev revisor vid föreningens andra årsmöte detta år som f.ö hölls i ett militärtält på High Chaparal.
Men det var hemsidan som jag tillsammans med dåvarande ledningen insåg kunde bli nyckeln till framgång. Klubbhuset. Jag myglade mig in i webbgruppen. Vidareutbildade mig i programspråk och webbdesign. Jag hade blivit "friherre" (grågosse) år 2003 och hade all tid i världen. Hemsidan blev nu dagsaktuell och medlems-samtalet flyttades från dubbelklick och inloggning till direkt läsbara de senaste trådarna i forumet på hemsidans front.
Forum och Galleri Host från 2006. Att vi tog över fotogallerier och diskussionsforum i egen regi via PHP-baserade och egenadministrerade program var väl inte heller så dumt. Principen att hemsidan blev föreningens egendom via ordföranden som webbmaster "övergripande för domänen" kom till tidigt under min tid på webben. Med mera..
Allt som har förevarit historiskt har för övrigt skett i stor enighet i webbgrupp och med föreningens lednings goda minne och ledning.
pga "sjukdom" har jag nu gjort mig av med min Vulcan och och tar tacksamt emot hedersmedlemskapet i VÄRLDENS BÄSTA HOJFÖRENING, VRS och VRA
Tack tack...
Göran
Ordföranden ringde häromkvällen. Jag trodde först han ville sälja sin hoj men det blev ett känslosamt samtal om medlemskap. JAAA.. VISST BLEV JAG GLAD!!
OK jag startade medlemsskapet i VRS år 2000 med en "Indian" som jag köpt året innan och givit mig själv i julklapp. Jag blev revisor vid föreningens andra årsmöte detta år som f.ö hölls i ett militärtält på High Chaparal.
Men det var hemsidan som jag tillsammans med dåvarande ledningen insåg kunde bli nyckeln till framgång. Klubbhuset. Jag myglade mig in i webbgruppen. Vidareutbildade mig i programspråk och webbdesign. Jag hade blivit "friherre" (grågosse) år 2003 och hade all tid i världen. Hemsidan blev nu dagsaktuell och medlems-samtalet flyttades från dubbelklick och inloggning till direkt läsbara de senaste trådarna i forumet på hemsidans front.
Forum och Galleri Host från 2006. Att vi tog över fotogallerier och diskussionsforum i egen regi via PHP-baserade och egenadministrerade program var väl inte heller så dumt. Principen att hemsidan blev föreningens egendom via ordföranden som webbmaster "övergripande för domänen" kom till tidigt under min tid på webben. Med mera..
Allt som har förevarit historiskt har för övrigt skett i stor enighet i webbgrupp och med föreningens lednings goda minne och ledning.
pga "sjukdom" har jag nu gjort mig av med min Vulcan och och tar tacksamt emot hedersmedlemskapet i VÄRLDENS BÄSTA HOJFÖRENING, VRS och VRA
Tack tack...
Göran
Medlem sedan år 2000. Tidigare medlem i webbgruppen, webbutvecklare, webbmaster, infoansvarig och forumvärd. Hedersmedlem.
Grågossen innehaft VN 800 C Drifter, Vulcan EN500, VN 1600 C och 800 A
Grågossens

Grågossen innehaft VN 800 C Drifter, Vulcan EN500, VN 1600 C och 800 A
Grågossens

| Dölj inläggslänk |
- stefan3871
- Hemort: Härryda
- Kontakt:
Och - det har varit ett sant nöje att jobba med dig i webbgruppen. Alltid gott humör och goda idéer och en envetenhet som gör att det blir klart! Jag saknar våra söndagskonferenser via telefonen. Klart som korvspad att du skall vara hedersmedlem! Här beviljas inga utträden för din del 
| Dölj inläggslänk |
- carlberg 6259
- Hemort: Halmstad
Grattis Göran . Du blir aldrig av
Med oss
Med oss
Ha en god vecka och lev livet
1500 c grön/svart När är en Grön bäst?
Var gång
1500 c grön/svart När är en Grön bäst?
Var gång
| Dölj inläggslänk |
- MickeB#7437
Grattis Göran!
Man ska vara glad att man har sprit i kroppen - och inte tvärtom.
| Dölj inläggslänk |
-
Vonvirus#5723
'
Senast redigerad av Vonvirus#5723 den mån 23 aug 2021, 10:43, redigerad totalt 1 gång.
*
| Dölj inläggslänk |
- KjellA 3850
Det är ett bra val....Grattis Göran !
Sörmland.......Sveriges Lustgård.