Skaraborg ⇒ Skaraborgare med Boråsarna&Göteborgarna Ons. 21/5 ÄNDRAT!!!
Kategoriregler
Här ska trådar och inlägg handla om körningar och träffar som regionen arrangerar samt andra regionspecifika frågor.
Trådar om körningar och träffar som är intressanta för mer än ett fåtal medlemmar i andra regioner ska i största möjliga mån även publiceras i kategorin "Träffar Rally".
Andra trådar som rör mer än bara denna region ska publiceras i andra lämpliga kategorier.
► Visa/Show In English
- Roffe7808
Skaraborgare med Boråsarna&Göteborgarna Ons. 21/5 ÄNDRAT!!!
Onsdagen 21/5 anordnar Boråsarna och Göteborgarna en körning med lite annorlunda upplägg som jag varmt kan rekommendera, har du möjlighet att haka på så gör det.
(Jag har kollat i kristallkulan och sett att det som bjuds är mycket matnyttigt)
Dom har samling vid Bögens kiosk utanför Alingsås Kl.18.00 och det gäller föranmälan då max deltagandet är begränsat till 35 st.
Skriv här på tråden om du är intresserad eller på Göteborgssidan.
OBS snabba ryck gäller anmäl dig senast Mån.19/5 kl. 18.00 OBS
Jag och Flingan får tyvärr avstå detta men vi hoppas att det blir en uppföljning vid ett annat tillfälle.
Som du förhoppningsvis har sett så är detta ändrat till annat datum
(Jag har kollat i kristallkulan och sett att det som bjuds är mycket matnyttigt)
Dom har samling vid Bögens kiosk utanför Alingsås Kl.18.00 och det gäller föranmälan då max deltagandet är begränsat till 35 st.
Skriv här på tråden om du är intresserad eller på Göteborgssidan.
OBS snabba ryck gäller anmäl dig senast Mån.19/5 kl. 18.00 OBS
Jag och Flingan får tyvärr avstå detta men vi hoppas att det blir en uppföljning vid ett annat tillfälle.
Som du förhoppningsvis har sett så är detta ändrat till annat datum
Senast redigerad av Roffe7808 den mån 19 maj 2014, 16:48, redigerad totalt 2 gånger.
Roffe#7808
VN 1700 CT
En E Sum En E
Nä En Ente Ble Sum En Sulle
VN 1700 CT
En E Sum En E
Nä En Ente Ble Sum En Sulle
| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |
- Göran E 6314
Re: Skaraborgare häng med Boråsarna&Göteborgarna Ons. 21/5
Vill bara tala om att ett litet fel har smugit sej in, vi startar kl 18 00 från Borås resp Göteborg o
räknar med att sammanstråla i Alingsås ca 18 45-18 50.
räknar med att sammanstråla i Alingsås ca 18 45-18 50.
#6314# Göran E
DA Borås.
DA Borås.
| Dölj inläggslänk |
- Flingan8360
Re: Skaraborgare med Boråsarna&Göteborgarna Ons. 21/5 ÄNDRAT
Jag hoppas verkligen detta evenemang blir på ett datum som passar oss bägge så vi inte missar detta. 
Fånga dagen i morgon kan det vara försent
| Dölj inläggslänk |