Norrland ⇒ MC-Dagen i Sundsvall 30 maj.

Kategoriregler

Här ska trådar och inlägg handla om körningar och träffar som regionen arrangerar samt andra regionspecifika frågor.
Trådar om körningar och träffar som är intressanta för mer än ett fåtal medlemmar i andra regioner ska i största möjliga mån även publiceras i kategorin "Träffar Rally".
Andra trådar som rör mer än bara denna region ska publiceras i andra lämpliga kategorier.

► Visa/Show In English
Användarens profilbild
Pia#7090

MC-Dagen i Sundsvall 30 maj.

Inlägg av Pia#7090 »

Hej på er :D
Tack Georg för info om tider i Timrå, bra att info kom via dig då jag gått och väntat på återkoppling från annat håll :D
Hoppas att många sluter upp i Vulcan ledet i år för det var lite tunt ifjol, mest beroende på det dåliga vädret :(
Jag tänkte som så att om det finns några intresserade så kan vi väl inleda helgen med att vi ses på fredagen över en god bit mat och en kall :-) Hör av er till mig senast den 24 maj så jag vet hur många vi blir.
På lördag efter MC-dagen så är det klackarna i taket som vanligt hos Nobody's MC :-)
Ha det bäst så länge, o kör försiktigt!
Mvh / Pia
RA Norrland
Pia Åström 7090
RA Norrland

VN 1700 Classic
*An eagle flies because he can, a biker rides because she must *

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Användarens profilbild
Ingrid#3735

Re: MC-Dagen i Sundsvall 30 maj.

Inlägg av Ingrid#3735 »

MC-dagen i Sundsvall återigen en succé, härligt väder och som vanligt mycket folk efter kortegevägen och inne i city. Totalt blev vi 763 hojar :D

Ingrid #3735
VRS Valberedning

900 Custom Special Edition
Life´s too short to drink bad wine!

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Skriv svar Föregående trådNästa tråd