Frågor och Tips ⇒ Batwing vindruta
Kategoriregler
Trådar och inlägg här kan handla om allt runt våra hojar och hojåkning. Däremot inte det som hör hemma under kategorin "Teknikfrågor".
► Visa/Show In English
- Anders10018
- Hemort: Stenstorp
Batwing vindruta
Hej.
Någon som testat en sån vindruta som är formad som en batwing men som bara är i genomskinlig plast? Kan ni rekommendera den? Har du/ni provat kina varianten eller någon märkes produkt?
Helst vill jag ha en batwing med stereo och hela kittet men dom drar ju iväg rätt bra i pris tyvärr.
Jag har nu en Puig vindruta på min 1500 Classic men får väldigt mycket turbulens runt hjälmen plus att jag inte tycker om utseendet på den. Har provat att i den mån det går ändra position på den utan framgång.
Anders
Någon som testat en sån vindruta som är formad som en batwing men som bara är i genomskinlig plast? Kan ni rekommendera den? Har du/ni provat kina varianten eller någon märkes produkt?
Helst vill jag ha en batwing med stereo och hela kittet men dom drar ju iväg rätt bra i pris tyvärr.
Jag har nu en Puig vindruta på min 1500 Classic men får väldigt mycket turbulens runt hjälmen plus att jag inte tycker om utseendet på den. Har provat att i den mån det går ändra position på den utan framgång.
Anders
| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |
-
stefan 3647
- Hemort: Höör
Re: Batwing vindruta
har du provat att montera vindavvisare på gaffelbenen , hjälper till att lyfta luften/vinden upp över rutan.
gör bara det som du tycker är roligt
det finns inte tid till att ha tråkigt
det finns inte tid till att ha tråkigt
| Dölj inläggslänk |
-
göran7839
- Hemort: Visby
Funkar det verkligen ?? har en MS 1500 03 var får man tag i det ?
| Dölj inläggslänk |
- TommyK#10133
- Hemort: Kode
- Kontakt:
Nedre vindavisare hittar du på e-bay ca 800 kr, sök på wind deflector kit
Stereo kan man lösa på flera sätt. Personligen är jag inte förtjust att öka tyngdpunkten.
Högtalare med aluminium bakstycke har jag köpt till min, monterat i störtbågen. Jag valde 6x9 men det finns även mindre. Förstärkaren placerade jag i verktygsväskan fram.
Stereo kan man lösa på flera sätt. Personligen är jag inte förtjust att öka tyngdpunkten.
Högtalare med aluminium bakstycke har jag köpt till min, monterat i störtbågen. Jag valde 6x9 men det finns även mindre. Förstärkaren placerade jag i verktygsväskan fram.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Gör inte imorgon, vad du kunde gjort igår
| Dölj inläggslänk |