GPS och navigationZumo XT - pris

Forum för rutter, ruttplanering och navigering med Global Positioning System
Kategoriregler

Denna plats är till för information, tips, råd och andra diskussioner om GPS- och navigationsfrågor. Det kan handla om utrustning, programvaror, rutter eller andra navigationsknuta ämnen. GPX-filer med färdiga rutter får laddas upp som bilagor till inläggen. Det ska dock finnas en tydlig beskrivning av den rutt filen innehåller.

Tipps om enskilda GPS-positioner ska dock ligga på särskild plats på vår webbplats. Skicka ett e-brev till [email=tage.strandell.to]webmaster[/email] så lägger han ut detta.

► Visa/Show In English
Användarens profilbild
Leif#2000
Inlägg: 1613
Blev medlem: mån 23 okt 2006, 00:16
Ort: Trelleborg

Zumo XT - pris

Inlägg av Leif#2000 »

Leverans av den nya Zumon har blivit uppskjuten ett antal gånger, nu är det visst den 6 maj som gäller.

Garmin ha hela tiden haft ett pris på 5499 kr på sin hemsida men igår var det helt plötsligt 5899 kr, alltså 400 kr upp.

Jag kollade då NetonNet som haft 5480 kr på sin hemsida och det är det fortfarande.

Så nu har jag beställt den där, som medlem har man 90 dagars returrätt och du får öppna förpackningen och prova produkten.

Så nu får vi se när den kommer, kan berätta vad jag tycker när den kommit och jag haft tid att prova den.
Det är kul med nya grejor. :D
Leif Skipper
VRS #2000

Bra beslut kommer av erfarenhet, erfarenhet kommer av dåliga beslut.

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk