StockholmKörning / Stockholm Byxelkrok Öland 9/6 obs hela Sverge välkommet

Kategoriregler

Här ska trådar och inlägg handla om körningar och träffar som regionen arrangerar samt andra regionspecifika frågor.
Trådar om körningar och träffar som är intressanta för mer än ett fåtal medlemmar i andra regioner ska i största möjliga mån även publiceras i kategorin "Träffar Rally".
Andra trådar som rör mer än bara denna region ska publiceras i andra lämpliga kategorier.

► Visa/Show In English
Örre\9066
Inlägg: 38
Blev medlem: mån 02 feb 2015, 18:15
Hemort: Rönninge

Körning / Stockholm Byxelkrok Öland 9/6 obs hela Sverge välkommet

Inlägg av Örre\9066 »

Hej kära vulkaner . Lars Kjellis R A och jag örjan örre D A Stockholm anordnar en träff på norra Öland hos vår trevliga vulkan kamrater Lars och Susan i Byxelkrok Öland

Villa Kapdufvan, Byxelkrok, Öland 9 - 11/6.

Boende 2nätter med sänglinne och handdukar, grillkväll fredag, frukost lördag o söndag samt lunch lördag.
Pris för detta 1500:-/pers.
Vi ordnar en rideout på lördagen.
Övernattning sker i 3 rum med 2 enkelsängar dessa rum delar toalett o dusch,
1 rum med dubbelsäng 180 bred, 1 rum med dubbelsäng 160 bred samt 1 rum med 2 enkelsängar och en bäddsoffa 140 bred dessa rum har egen toalett o dusch.
Finns även ett rum att vara i om man inte kan vara ute.
Vi har bokat upp rummen dessa datum så vi vill ha anmälan och betalning senast 15 maj sen öppnar vi upp dom för allmän bokning.

Välkomna!

Mvh
Lasse o Susanne

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Janne#11399
Inlägg: 53
Blev medlem: tis 09 nov 2021, 22:41
Hemort: Färentuna

Re: Körning / Stockholm Byxelkrok Öland 9/6 obs hela Sverge välkommet

Inlägg av Janne#11399 »

Hej Örjan!

Jag har messat och mailat dig, har du sett det? Om det finns plats kvar hänger jag gärna på.

Janne
VN2000, 2004
GPZ500S, 1992

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Örre\9066
Inlägg: 38
Blev medlem: mån 02 feb 2015, 18:15
Hemort: Rönninge

Re: Körning / Stockholm Byxelkrok Öland 9/6 obs hela Sverge välkommet

Inlägg av Örre\9066 »

Hej Janne . Vi kommer att åka en dag tidigare på grund av att Lars tycker det blir lite för långt att åka på en dag så det räknas med en dags övernattning på väg ner samt att rutten på Öland kommer att andras en liten del till det positiva. Men du kan väl ringa mig Janne på telefonnummer 0763 96 97 22

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Skriv svar Föregående trådNästa tråd