Info om VRSSnälla maila till rätt gubbe!

Officiell info från Styrelse, RA/DA och funktionärer.
Användarens profilbild
stefan3871
Inlägg: 4397
Blev medlem: fre 20 okt 2006, 15:13
Hemort: Härryda
Ort: Härryda
Kontakt:

Snälla maila till rätt gubbe!

Inlägg av stefan3871 »

Hej Alla!

Ett problem för oss funktionärer med att lösa saker för våra älskade VRS:are är, att ni ofta klämmer iväg era supportfrågor till fel gubbe.

I bakgrunden pågår det alltså ett oändligt cross-postande mellan oss. Det är tjötigt (kort sagt) och det tar tid - och det försenar insatsen. Problemet är i accelererande, eftersom webbsajten med de olika tjänsterna nu är så stor att man nästan går i barndom när man tänker på det. Tillväxten i trafik är för närvarande ungefär 100% per år och vi skyfflar mer än 20 Gigabyte info via servrarna per månad. (PUH)

Jag har därför lagt direktlänkar med mail till respektive gubbe nertill på hemsidans nyhetsbulle. Kolla gärna där och begrunda vem som skall ha din fråga innan du klämmer iväg den.

Med stort och varmt tack!
(Puss och kram - höll jag på att skriva)
Bild
Klicken Machen ^

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Användarens profilbild
Rydon#5680
Inlägg: 462
Blev medlem: tor 22 nov 2007, 12:57
Ort: Helsingborg SKÅNE

Inlägg av Rydon#5680 »

Hej stefan, kan du fixa så att min kvinna kommer in på forom, hon är inte en data tjej: hon har nr #6779email abirgitta_@hotmail.com du kan använda abirgitta#6779 och ge henne ett användar nr
Mvh Jonas
#5680
DA Sydöstra
Jonas "Rydon" #5680
1600 C med aphäng och släp
Birgitta # 6779

"Bättre gå på hal is och ha det glatt, än att gå i lera och sörja"

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Användarens profilbild
stefan3871
Inlägg: 4397
Blev medlem: fre 20 okt 2006, 15:13
Hemort: Härryda
Ort: Härryda
Kontakt:

Inlägg av stefan3871 »

Jag tycker att du sätter dig som bisittare och reggar henne på Forumet. Det är lurigt att sätta upp en användare utan att den är bredvid.
Bild
Klicken Machen ^

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Skriv svar Föregående trådNästa tråd