Välkommen till VRS Forum ⇒ Kritik att läsa kanske att tänka på!

Information och regler kring VRS Forum
Rustan 2502

Kritik att läsa kanske att tänka på!

Inlägg av Rustan 2502 »

Tjenare,, Jo då jag i princip tycker som ni när det gäller att påtala att det finns regler att följa när man är inne på ett forum, så är det nog en bra ide, att det en tid ligger före man kommer in på forumet, men jag tror nog att det skall läggas någon annanstans så fort som möjligt med någon form av pek, då det nog kommer att tolkas som överambitiöst över tid.

Då det generellt brukar vara att man eftersträvar att komma till målet så fort som möjligt utan att behöva snava på en ganska så ointressant läsning för den gemene läsaren i längden :!:

Och ett förslag kan vara att man någonstans påpekar så att det SYNS att man skall läsa det här annars så stannar hojen av sig själv.

Med syns så menar jag att det skall vara en uppmaning som jag inte kan komma undan även om jag är gammal i navet :!: :!:

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Användarens profilbild
stefan3871
Hemort: Härryda
Kontakt:

Inlägg av stefan3871 »

Jag vet inte riktigt vad du menar Rustan, men jag tror att jag håller med dig!? Just nu är det så, att man kommer till forumreglerna först när man klickar in från hemsidan - fast som du riktigt säger, skall det inte vara så jämt, utan under en övergångsperiod. De som har egna genvägar direkt in, kan vi ju inte göra något åt.
Å andra sidan är det sannolikt skit samma. Senast idag lckade det ur i en tråd - även om jag för en gångs skull inte var inblandad :mrgreen:
Bild
Klicken Machen ^

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Rustan 2502

Inlägg av Rustan 2502 »

Tjenar,,Jo så är det väl så som du säger, och det var väl det som var meningen med, skulle liksom bara kolla om jag var med och det var jag ju :!:

Och varför inte köra reglerna en vecka varje kvartal på detta viset så är det väl alltid någon som retar sig på det och då fyller de ju sin funktion :roll: :lol:

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Användarens profilbild
stefan3871
Hemort: Härryda
Kontakt:

Inlägg av stefan3871 »

YO! Överens!!!
Bild