Gud skall veta att detta följande gäller även mig!
En sak som jag personligen (och många med mig) månar mycket om är teknikforumet! Många gånger har kvalificerade personer (oftast Roffe - men det finns faktiskt några enstaka till) hjälpt mig med råd, dåd och kunskaper när jag varit i teknisk vulcannöd.
Jag tycker det är fruktansvärt viktigt att den person som skriver ett svar i teknikarean har stenkoll på området och verkligen vet vad han talar om, typ - har man varit med om samma sak - vad var det då?
Att få lösa spekulationer eller halvt skämtsamma tips är vi inte betjänta av under teknikrubriken. Alltså; Vet du inte vad du talar om, skall du kort sagt knipa ihop och skriva under någon annan rubrik.
Jag måste nog för egen del drista mig att påstå att det varit en del sådant på sistone. Hoppas att det sker en uppskärpning här, för det vore trist att spärra ut annat en ett fåtal tekniska kunniga med Roffe i spetsen från att kunna trycka på replyknappen. Det händer ju att även en blind höna som t ex jag blir anvisad ett ägg utanför klubben av någon extern fantom a la Kenneths MC eller så - och då kanske man kan bidra. Oftast är det dock bäst att tiga still och säga som Oddball i Kellys Hjältar:
"I only ride 'em Man - I don't know what makes 'em work!"
Teknikfrågor ⇒ Håll fanan högt i teknikforumet
Kategoriregler
Trådar och inlägg här ska vara frågor, tips, råd med mera och handla om teknik, tillbehör eller andra prylar för våra hojar.
► Visa/Show In English
- stefan3871
- Hemort: Härryda
- Kontakt: