Fråga om för snabba inlägg!
Det finns en funktion som säger att man inte kan lägga in två inlägg i rad med för snävt intervall.
Inget fel i det.
Men måste det även gälla när man trycker på "Edit" knappen? Om jag lägger in ett inlägg, ser att någon är fel, typ stavning, editerar och skickar tillbaka, kommer det upp en ruta att jag måste vänta innan nästa inlägg. Det är ju samma inlägg??
Går detta att åtgärda?
Välkommen till VRS Forum ⇒ För täta inlägg
- adm
- Forum Admin
- Kontakt:
Hej Nezze!
Jo, är man snabb så hinner kanske inte tekniken med. Inga problem för mig, jag tar det lungt. Kan det f.ö. också ha att göra med trafiken på linjen och hur bred "lina" man har månne? Jag har ganska brett och märker aldrig av några problem med snävt uppladdade inlägg.
Tid mellan inlägg
Antal sekunder en användare måste vänta mellan inläggen = 15 sekunder
Search Flood Interval
Antal sekunder en användare måste vänta mellan sökningar = 15 sekunder
Om flera har verkliga problem med detta kan vi öka. Eljest kanske det räcker att veta om förhållandet
Göran
Jo, är man snabb så hinner kanske inte tekniken med. Inga problem för mig, jag tar det lungt. Kan det f.ö. också ha att göra med trafiken på linjen och hur bred "lina" man har månne? Jag har ganska brett och märker aldrig av några problem med snävt uppladdade inlägg.
Tid mellan inlägg
Antal sekunder en användare måste vänta mellan inläggen = 15 sekunder
Search Flood Interval
Antal sekunder en användare måste vänta mellan sökningar = 15 sekunder
Om flera har verkliga problem med detta kan vi öka. Eljest kanske det räcker att veta om förhållandet
Göran
VRS Forum Admin
| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |