Köpa Sälja ⇒ Motorbåge Kawa 1600

Helst MC-relaterat.
Kategoriregler

Här kan du skapa trådar och inlägg om att köpa och sälja sådant som är MC-relaterat eller relaterat till vår verksamhet.
Inga trådar eller inlägg får ha ett kommersiellt innehåll eller syfte!

► Visa/Show In English
Jan-Anders 4701

Motorbåge Kawa 1600

Inlägg av Jan-Anders 4701 »

Hej!
Nu när man känner sig lagomt insnöad börjar man längta till våren och hojutsläppet på våra vägar. Har efter mycket letande kommit över en Kawa 1600 classic. Oj, vilken hoj! Saknar en motorbåge 38 mm gärna med fotstöd. Det finns väl händelsevis ingen där ute som har en Highway Hawk motorbåge liggande till ingen nytta? Om det mot all förmodan skulle vara så, hör av Dig till mig.
:roll: Jan-Anders

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
kornsveden#4990

Inlägg av kornsveden#4990 »

Visste inte att Highway Hawk hade 38 mm bågar till VN 1600CL är du säker. De enda som jag vet har är Duell och heter H594-017 som artikel nr. Alla andra är med mycket få undantag 32 mm. Jag har själv letat, så har du artikel nr på de från Highway Hawk så ut med det på forumet det finns flera som vill ha.
Lennart

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Användarens profilbild
Håkan#2972

Inlägg av Håkan#2972 »

kornsveden skrev:Visste inte att Highway Hawk hade 38 mm bågar till VN 1600CL är du säker. De enda som jag vet har är Duell och heter H594-017 som artikel nr. Alla andra är med mycket få undantag 32 mm. Jag har själv letat, så har du artikel nr på de från Highway Hawk så ut med det på forumet det finns flera som vill ha.
Lennart

Tjena Lennart.
Jag har en motorbåge 38 från highway hawk på min 1600 classic kommer tyvär inte ihåg artikelnr men jag kan kolla om jag hittar det, men som sagt det finns i alla fall.
Hälsningar Håkan#2972

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Användarens profilbild
Håkan#2972

Inlägg av Håkan#2972 »

Håkan#2972 skrev:
kornsveden skrev:Visste inte att Highway Hawk hade 38 mm bågar till VN 1600CL är du säker. De enda som jag vet har är Duell och heter H594-017 som artikel nr. Alla andra är med mycket få undantag 32 mm. Jag har själv letat, så har du artikel nr på de från Highway Hawk så ut med det på forumet det finns flera som vill ha.
Lennart

Tjena Lennart.
Jag har en motorbåge 38 från highway hawk på min 1600 classic kommer tyvär inte ihåg artikelnr men jag kan kolla om jag hittar det, men som sagt det finns i alla fall.
Tjena igen här kommer artikelnr Art.no.: 594-017 highway hawk.
Hälsningar Håkan#2972

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Användarens profilbild
Göran#3166

Inlägg av Göran#3166 »

Hej.

Artikelnumret Highway Hawks 38mm "Fat Bar" är 594-017.
http://www.highwayhawk.com/

Hälsningar / Göran#3166 :D

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Skriv svar Föregående trådNästa tråd