Släpet står på Tånga Hed i Vårgårda och om vi åtminstone kunde få hjälp med att dra det halvvägs, typ till Jönköping, skulle det vara en stor hjälp det också. Släpet behöver vara framme på Gränsö, Västervik senast den 27 juli. Skicka e-post till: president@vulcanriders-sweden.org. Avtalsenligt milersättning utgår givetvis, liksom VRS tacksamhet, applåder och jubel! Är du kanske en av dem som inte skall till Tyskland och internationella träffen, eller rentutav har en dag att avvara? Vi behöver verkligen, verkligen hjälp
Info om VRS ⇒ HJÄÄÄÄÄLP!
- stefan3871
- Hemort: Härryda
- Kontakt:
HJÄÄÄÄÄLP!
Vi behöver verkligen hjälp med sydsläpet till Gränsö!
Släpet står på Tånga Hed i Vårgårda och om vi åtminstone kunde få hjälp med att dra det halvvägs, typ till Jönköping, skulle det vara en stor hjälp det också. Släpet behöver vara framme på Gränsö, Västervik senast den 27 juli. Skicka e-post till: president@vulcanriders-sweden.org. Avtalsenligt milersättning utgår givetvis, liksom VRS tacksamhet, applåder och jubel! Är du kanske en av dem som inte skall till Tyskland och internationella träffen, eller rentutav har en dag att avvara? Vi behöver verkligen, verkligen hjälp
| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |
-
Vonvirus#5723
'
Senast redigerad av Vonvirus#5723 den sön 22 aug 2021, 22:28, redigerad totalt 1 gång.
*
| Dölj inläggslänk |
- Bosse#2448
- Hemort: Ystad
Kan vi bara få släpet till Jönköping så behöver jag inte köra så långt för att få det till Gränsö
Kör lugnt
Bosse Johansson
Kör lugnt
Bosse Johansson
Bosse Johansson
| Dölj inläggslänk |
-
kent2795
på onsdag
vart ställer man bilen sedan?
får man campa på tisdagen?
jag kan hjälpa hela vägen om inte Marie behöver bilen?
ring mig tel 0707800791
kenta
| Dölj inläggslänk |
-
kent2795
OK JAG KÖR hela vägen å så står det en stor GROGG å väntar på mig
vad gör man inte för klubben
hoppas det löser sig med
p plats?
Kenta
vad gör man inte för klubben
p plats?
Kenta
| Dölj inläggslänk |
- cege1302
Det har löst sig med släpet.
På söndag så går det iväg.
Tack för de erbjudanden som kommit in.
#1302 Classe Franzén
Prez
På söndag så går det iväg.
Tack för de erbjudanden som kommit in.
#1302 Classe Franzén
Prez
Det kan aldrig bli fel, bara annorlunda!
| Dölj inläggslänk |