Östergötland ⇒ Fy fan
Kategoriregler
Här ska trådar och inlägg handla om körningar och träffar som regionen arrangerar samt andra regionspecifika frågor.
Trådar om körningar och träffar som är intressanta för mer än ett fåtal medlemmar i andra regioner ska i största möjliga mån även publiceras i kategorin "Träffar Rally".
Andra trådar som rör mer än bara denna region ska publiceras i andra lämpliga kategorier.
► Visa/Show In English
- Conny7194
Fy fan
Flög hem från Ronneby idag. När vi lämnade Ronneby så var det fem plus och nästintill snöfria gräsmattor och endasr lite snöhögar, man kännde att snart dax att ta fram hojen. När vi landade på Skavsta 30 min senare fick jag anledning att revidera vad jag kännt endast 30 min tidigare. Fy fan vad tråkigt nu känns det långt borta igen. Men den som väntar...... som man säger, så mina vänner håll ut våren kommer snart det blev bara ett litet bakslag.
Mvh Conny.
Mvh Conny.
Framtiden är inte alltid vad den har varit
¤ VN 2000 Classic ¤

¤ VN 2000 Classic ¤

| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |
- Gibson7603
- Kontakt:
Ja för några dagar sedan så fanns det hopp men det sista dygnet har satt stopp för det, här har det varit snökaos och våran väg är inte plogad ännu så vi tar oss inte ut nu för det har drivit igen. 
Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop
| Dölj inläggslänk |
- Gooner 6802
Va inte så ledsna pojkar jag har dammat av liket och tog en sväng på stohagsgatan ca 150m , åkte hem plockade av vindrutan och tvättade/ polerade lite.
Det var innan det senaste ovädret alltså , om det nu är någon som undrar.
Våren är snart här. 60 dagar max Bara att ta en dag i taget...
Det var innan det senaste ovädret alltså , om det nu är någon som undrar.
Våren är snart här. 60 dagar max Bara att ta en dag i taget...
U 2 U 2 B, U2 B a , Gooner...
| Dölj inläggslänk |
-
Nicke6024
- goran428
- Hemort: Malmö
- Kontakt:
Orden i rubriken matchar perfekt känslorna man får när man sticker utanför porten i hyreshuset här på Segevång i Malmö. Skånsk vinter när den är som värst i dag en vanlig tisdag i februari. Man tror man skall frysa till is på bara sekunder så kallt känns det i kulingen som kommer vinande från Sibirien i nordost.
Fy faan..
Göran
Fy faan..
Göran
Medlem sedan år 2000. Tidigare medlem i webbgruppen, webbutvecklare, webbmaster, infoansvarig och forumvärd. Hedersmedlem.
Grågossen innehaft VN 800 C Drifter, Vulcan EN500, VN 1600 C och 800 A
Grågossens

Grågossen innehaft VN 800 C Drifter, Vulcan EN500, VN 1600 C och 800 A
Grågossens

| Dölj inläggslänk |