Småland ⇒ Vulcans i Jönköping/Huskvarna
Kategoriregler
Här ska trådar och inlägg handla om körningar och träffar som regionen arrangerar samt andra regionspecifika frågor.
Trådar om körningar och träffar som är intressanta för mer än ett fåtal medlemmar i andra regioner ska i största möjliga mån även publiceras i kategorin "Träffar Rally".
Andra trådar som rör mer än bara denna region ska publiceras i andra lämpliga kategorier.
► Visa/Show In English
-
Jensen#6854
Vulcans i Jönköping/Huskvarna
Tjena!
Nu när vägarna är torra och solen börjar titta fram så är det ju dags att ge sig ut på vägarna igen...
Finns det några aktiva Vulcans i Jönköping/Huskvarna området som är intresserade av att köra lite hoj någon kväll mitt i veckan och lite längre rundor på helgerna?
Jag har i alla fall tänkt att starta upp från Shell A6, första turen blir onsdagen den 20/4 kl 18.00 (om vädret tillåter)
Längre rundor på helgerna kommer jag att informera om här på forumet.
Nu när vägarna är torra och solen börjar titta fram så är det ju dags att ge sig ut på vägarna igen...
Finns det några aktiva Vulcans i Jönköping/Huskvarna området som är intresserade av att köra lite hoj någon kväll mitt i veckan och lite längre rundor på helgerna?
Jag har i alla fall tänkt att starta upp från Shell A6, första turen blir onsdagen den 20/4 kl 18.00 (om vädret tillåter)
Längre rundor på helgerna kommer jag att informera om här på forumet.
| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |
-
Jensen#6854
Dagens planerade körning är tyvärr inställd p.g.a sjukdom.
Vi gör ett nytt försök nästa vecka, mer information kommer.
Vi gör ett nytt försök nästa vecka, mer information kommer.
| Dölj inläggslänk |
- Tomas#5281
- Ort: H-fred(googla på ordet "inavel", så hittar ni dit)!
- Kontakt:
Dock ett bra initiativ Jensen, även om det inte blev något åka av idag 
M.v.h Tomas

| Dölj inläggslänk |
-
Kari#7818
Inte omöjligt att jag åker ner från Skövde och ansluter till någon av helgturerna.
| Dölj inläggslänk |