Östergötland ⇒ Paintball i Östergötland
Kategoriregler
Här ska trådar och inlägg handla om körningar och träffar som regionen arrangerar samt andra regionspecifika frågor.
Trådar om körningar och träffar som är intressanta för mer än ett fåtal medlemmar i andra regioner ska i största möjliga mån även publiceras i kategorin "Träffar Rally".
Andra trådar som rör mer än bara denna region ska publiceras i andra lämpliga kategorier.
► Visa/Show In English
- Johan1300
- Hemort: Vikingstad
Paintball i Östergötland
Hej!
Om du inte åker till Belgien har du nu möjlighet att "träffa" polarna på annat sätt.
Söndagen den 14/8 kl. 09.30 ses vi på Vildmarkskampen utanför Norrköping (se info på hemsidan) för en paintballturnering som startar kl.10.00.
Efter striden serveras vildmarksburgare direkt från grillen till de som vill ha.
Kostnad för detta är 190 kr/pers. för paintball + ev. lunch.
Svara på forumet eller skicka SMS till: 0703-272431 om du är intresserad, senast 7/8.
OBS! Endast kontant betalning gäller!
http://www.vildmarkskampen.com/
Om du inte åker till Belgien har du nu möjlighet att "träffa" polarna på annat sätt.
Söndagen den 14/8 kl. 09.30 ses vi på Vildmarkskampen utanför Norrköping (se info på hemsidan) för en paintballturnering som startar kl.10.00.
Efter striden serveras vildmarksburgare direkt från grillen till de som vill ha.
Kostnad för detta är 190 kr/pers. för paintball + ev. lunch.
Svara på forumet eller skicka SMS till: 0703-272431 om du är intresserad, senast 7/8.
OBS! Endast kontant betalning gäller!
http://www.vildmarkskampen.com/
Johan VRS #1300
DA S. Östergötland
DA S. Östergötland
| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |
- Peter#7151
- Hemort: Borensberg
Låter kanonkul, ska bara kolla så det inte krockar med något så trivialt som arbete.
Peter
| Dölj inläggslänk |
- 2532Frank
Tjena Johan. Vet inte om jag har lust att leka krig.....Vildmarksburgare lät gott...
Får fundera lite....
Får fundera lite....
Frank Andreassen
#2532Frank
LINKÖPING
#2532Frank
LINKÖPING
| Dölj inläggslänk |
- Peter#7151
- Hemort: Borensberg
Hej
Verkar vara dåligt intresse via forumet, hoppas du fått flera svar via SMS. I vilket fall som helst jobbar Lotta men jag kan hänga på om det blir några fler som är med.........
/Peter
Verkar vara dåligt intresse via forumet, hoppas du fått flera svar via SMS. I vilket fall som helst jobbar Lotta men jag kan hänga på om det blir några fler som är med.........
/Peter
Peter
| Dölj inläggslänk |
- Öjje6104
Attans!!! Fel helg. Tarja och jag är i grekland då men hoppas att det blir en återkommande aktivitet, det är ju skitkul. Mycket bra ställe där jag varit med jobbet ett antal gånger.
| Dölj inläggslänk |
- 2532Frank
Tja Johan. Hänger med som "åskådare" om det blir något av paintballturneringen. (Beroende på vilket väder det är)
Frank Andreassen
#2532Frank
LINKÖPING
#2532Frank
LINKÖPING
| Dölj inläggslänk |
- Johan1300
- Hemort: Vikingstad
Paintballen tyvärr inställd pga bristande intresse