Skaraborg ⇒ Nationaldag
Kategoriregler
Här ska trådar och inlägg handla om körningar och träffar som regionen arrangerar samt andra regionspecifika frågor.
Trådar om körningar och träffar som är intressanta för mer än ett fåtal medlemmar i andra regioner ska i största möjliga mån även publiceras i kategorin "Träffar Rally".
Andra trådar som rör mer än bara denna region ska publiceras i andra lämpliga kategorier.
► Visa/Show In English
- 5345Tompa
Nationaldag
På fredag styr vi kosan till Karlsborg. Jag startar kl 9 från Shellrondellen i Falköping (som numera får kallas Preemrondellen eller Lidlrondellen) och samlar upp längs vägen. Skövde Statoil Hallenbergsrondellen ca 9.30.
VN1700 Voyager -11
Gôtt att en ble sum en ble nôr en ente ble sum en sulle
Vulcan Riders Sweden - approved by SÄPO
| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |
- Roffe7808
Re: Nationaldag
Tyvärr är jag och Flingan upptagna på fredag (flytthjälp och barnvakt) men jag hoppas att ni får en go tur till Reservhuvudstaden.
Prova gärna Café Alvia (f.d. Tant Lottas) som ligger strax norr om kanalbron, dom har jäkligt fina mackor.
Prova gärna Café Alvia (f.d. Tant Lottas) som ligger strax norr om kanalbron, dom har jäkligt fina mackor.
Roffe#7808
VN 1700 CT
En E Sum En E
Nä En Ente Ble Sum En Sulle
VN 1700 CT
En E Sum En E
Nä En Ente Ble Sum En Sulle
| Dölj inläggslänk |
- 5345Tompa
Ibland tänker man efter först efter. Ber om ursäkt att jag klabbade ihop starttiden här vs den i kalendern. Nu hittades jag av de förvillade stackare som gått efter tiden i träffkalendern så det löste sig. 3 Vulcancyklar blev det i Karlsborg idag. Det är iaf fler än inga.
Me, myself and I åkte kortege hemåt på krokiga vägar och det var bara när jag skulle ställa en vägvisare vid en korsning det blev jobbigt. Men jag löste det och alla svängde rätt.
Me, myself and I åkte kortege hemåt på krokiga vägar och det var bara när jag skulle ställa en vägvisare vid en korsning det blev jobbigt. Men jag löste det och alla svängde rätt.
VN1700 Voyager -11
| Dölj inläggslänk |
- Leif#18
- Hemort: Lidköping
Ibland är livet inte lätt..Tompa..men jag tror att du hade en trevlig resa hem iaf.Me, myself and I åkte kortege hemåt på krokiga vägar och det var bara när jag skulle ställa en vägvisare vid en korsning det blev jobbigt. Men jag löste det och alla svängde rätt.
Ett tips Tompa, Eftersom detta även har hänt mig när jag hade ansvaret i Skaraborg. Stanna vid korsningen, notera i ett block vilken väg som bär hemåt,
vänd, åk tillbaka en bit, vänd igen och kör fram till korsningen, stanna, kolla i blocket vilken väg som är den rätta, kan inte bli fel....jag kom alltid hem.
Skämt åsidå. Tråkigt att det blir så få som dyker upp, men alla har vi bara ett liv, och det
är många som vill ha sin beskärda del av kakan. Tyvärr hade jag själv förhinder, hustruns dotter från Gbg. var på besök.
// Leif
VRS#18,
VN 800 Classic 2004
VN 800 Classic 2004
| Dölj inläggslänk |