Tänkte att av er gamla rävar med grym erfarenhet fråga vad man ska hålla ögonen öppna för när det kommer till en vn2k.
Har precis förmedlat en hoj via Johans MC som va helt förstörd och det enda dom gav mig när jag ville reklamera va en kall hand och kommentaren "Bevisa att den va så när du köpte den". Orkar inte dra hela historien men har sålt den till en privatpersion med öppna kort helt och hållet, med bilder från verkstaden och den info jag fått och han va införstådd med det och ville reparera själv för den kostnaden (Typ 25k billigare än jag tänkte 2 veckor sedan).
Pipande rem har jag precis läst, men vad annars bör jag titta/lyssna efter i framtiden? Står säkert någonstans men läst massa och saknar eventuella fel. Peka mig till rätt tråd tack
Är en -07:a med 3000 mil. Milen i sig har jag inget emot även om dom skulle gå upp till 10k för det är mitt pendlarverktyg så kommer att köra till jobbet tills den exploderar.
Tack på förhand!
ps, nu när jag äntligen blivit av med den andra hojen så hoppas jag följa med på lite roadtrips i göteborgsområdet. De va trevligt sist. ds