Östergötland ⇒ Från Norrköping till Riksträffen 25/6
Kategoriregler
Här ska trådar och inlägg handla om körningar och träffar som regionen arrangerar samt andra regionspecifika frågor.
Trådar om körningar och träffar som är intressanta för mer än ett fåtal medlemmar i andra regioner ska i största möjliga mån även publiceras i kategorin "Träffar Rally".
Andra trådar som rör mer än bara denna region ska publiceras i andra lämpliga kategorier.
► Visa/Show In English
-
GöranJ11238
- Inlägg: 94
- Blev medlem: lör 05 mar 2022, 19:13
- Hemort: Svärtinge
Från Norrköping till Riksträffen 25/6
Hej.
Körning till Riksträffen från McDonalds på Ingelsta i Norrköping 25/6 klockan 10:00 för att möta upp och slå följe med Stockholmsgänget från Karlsborg vid ca:13:30. Skriv här om någon vill hänga med pä denna rutt via Finspång, Tjällmo, Godegård, Zinkgruvan, Lunna och vidare på 49:an ner till Karlsborg.
Väl mött
//DA GöranJ#11238
Körning till Riksträffen från McDonalds på Ingelsta i Norrköping 25/6 klockan 10:00 för att möta upp och slå följe med Stockholmsgänget från Karlsborg vid ca:13:30. Skriv här om någon vill hänga med pä denna rutt via Finspång, Tjällmo, Godegård, Zinkgruvan, Lunna och vidare på 49:an ner till Karlsborg.
Väl mött
//DA GöranJ#11238
| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |
- John#3028
- Inlägg: 492
- Blev medlem: mån 23 okt 2006, 23:07
- Hemort: obygden
- Ort: obygden
Re: Från Norrköping till Riksträffen 25/6
OK vi kan träffas vid Circle K vid 10,20
John
John
john#3028
ÖstRA
ÖstRA
| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |
- Peter#7151
- Inlägg: 959
- Blev medlem: sön 13 mar 2011, 10:17
- Hemort: Borensberg
- Ort: Borensberg
Re: Från Norrköping till Riksträffen 25/6
Göran, hur dags är du i Tjällmo?
Peter
| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |
-
GöranJ11238
- Inlägg: 94
- Blev medlem: lör 05 mar 2022, 19:13
- Hemort: Svärtinge
Re: Från Norrköping till Riksträffen 25/6
Hej.
Vi siktar på Q-Star i Tjällmo strax före 11:00.
//Göran
Vi siktar på Q-Star i Tjällmo strax före 11:00.
//Göran
| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |
- Peter#7151
- Inlägg: 959
- Blev medlem: sön 13 mar 2011, 10:17
- Hemort: Borensberg
- Ort: Borensberg
Re: Från Norrköping till Riksträffen 25/6
Toppen, då ses vi där 
Peter
| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |