Gävleborg-Dalarna ⇒ ]JUL OCH NYÅRSHÄLSNING
Kategoriregler
Här ska trådar och inlägg handla om körningar och träffar som regionen arrangerar samt andra regionspecifika frågor.
Trådar om körningar och träffar som är intressanta för mer än ett fåtal medlemmar i andra regioner ska i största möjliga mån även publiceras i kategorin "Träffar Rally".
Andra trådar som rör mer än bara denna region ska publiceras i andra lämpliga kategorier.
► Visa/Show In English
-
abris 3928
]JUL OCH NYÅRSHÄLSNING
God Jul och Gott Nytt år alla Vulcanåkare i Dalarna och Gästrikland
Vill bara påminna er om att det nu äntligen går det från mörker till ljusare tider och att det är bara ca. 12 veckor kvar tills vi kan grensla våra hojar igen.
Jag tänkte att Januariträffen skall läggas på Gävle Bowlinghall för ett Vulcanmästerskap i bowling den 13 Januari 2010 kl.19,00.
Ni som är intresserade att vara med kan maila mej på lars.abrahamsson@gavlenet.se så att jag vet hur många banor vi behöver.
Och som sagt GOD JUL och GOTT NYTT ÅR från
#3928 abris / DA Gästriland
PS. Även ni masar är välkommna att delta. DS.
Vill bara påminna er om att det nu äntligen går det från mörker till ljusare tider och att det är bara ca. 12 veckor kvar tills vi kan grensla våra hojar igen.
Jag tänkte att Januariträffen skall läggas på Gävle Bowlinghall för ett Vulcanmästerskap i bowling den 13 Januari 2010 kl.19,00.
Ni som är intresserade att vara med kan maila mej på lars.abrahamsson@gavlenet.se så att jag vet hur många banor vi behöver.
Och som sagt GOD JUL och GOTT NYTT ÅR från
#3928 abris / DA Gästriland
PS. Även ni masar är välkommna att delta. DS.
Senast redigerad av abris 3928 den sön 27 dec 2009, 14:12, redigerad totalt 1 gång.
| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |
-
Berndt#2578
- Kontakt: