Stockholm ⇒ Dålig uppslutning
Kategoriregler
Här ska trådar och inlägg handla om körningar och träffar som regionen arrangerar samt andra regionspecifika frågor.
Trådar om körningar och träffar som är intressanta för mer än ett fåtal medlemmar i andra regioner ska i största möjliga mån även publiceras i kategorin "Träffar Rally".
Andra trådar som rör mer än bara denna region ska publiceras i andra lämpliga kategorier.
► Visa/Show In English
- Uffe#4969
- Kontakt:
Dålig uppslutning
Under sommarperioden så hör man röster ang. krav/önskemål om saker att göra under vinterperioden. Sen ordnas det olika aktiviteter och så kommer det 5 av c:a 1000 medlemmar som vi har här i Stockhols-regionen, det måste jag säga är dåligt. Visst får man avgöra själv när och om man ska delta och allt ska ske på frivillig basis, men då kan ju kraven/önskemålen på aktiviteter inte heller räknas med att ska uppfyllas. D.v.s finns det krav/önskelmål måste det ju till en motprestation i form av deltagande. Det är dom närmast sörjande (8-10 st) som kommer till alla arrangemang, nä kamrater, nu vill jag se lite motprestationer. Rätta mig om jag har fel.
VN 2000 - 06 Lila såklart
VRS#4969
VROC#28687
VRS#4969
VROC#28687
| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |
-
Peppe2144
Jo du har rätt.
Men så är det väl alltid att det finns en liten klump som jämt dyker upp & den stora massan ibland. Sen är det ju att alla kanske inte har detta med hojkörning som sitt största intresse utan det finns annat & då kanske man är bokade på annat när träffarna dyker upp. Kan bara prata för mig själv & just nu är inte detta mitt största intresse.
Sen att det är dålig uppslutning till mässan tror jag det beror på att det kom ut försent & man inte har bokat in resan & kanske därför inte har råd.
Men ge för fan inte upp nu så här har det varit i alla år i Sthlm
Men så är det väl alltid att det finns en liten klump som jämt dyker upp & den stora massan ibland. Sen är det ju att alla kanske inte har detta med hojkörning som sitt största intresse utan det finns annat & då kanske man är bokade på annat när träffarna dyker upp. Kan bara prata för mig själv & just nu är inte detta mitt största intresse.
Sen att det är dålig uppslutning till mässan tror jag det beror på att det kom ut försent & man inte har bokat in resan & kanske därför inte har råd.
Men ge för fan inte upp nu så här har det varit i alla år i Sthlm
| Dölj inläggslänk |
- Håkan#2972
Jo jag kan inte annat än att hålla med känns lite tungt att jobba i denna uppförsback som jag tycker att det är.
Men jag ger inte upp än fast det känns trist att nästan alltid få ställa in det man organiserar.
Men snart är våren här och då tar vi nya tag glöm inte att titta i träffkalendern som kommer ut efter mässan.
//Håkan
Men jag ger inte upp än fast det känns trist att nästan alltid få ställa in det man organiserar.
Men snart är våren här och då tar vi nya tag glöm inte att titta i träffkalendern som kommer ut efter mässan.
//Håkan
Hälsningar Håkan#2972
| Dölj inläggslänk |
-
john6260
Är väl så att de är mycke just sista helgen i januari oxo ... bowling här o var, plus nåt i Västerås
Ja dyker iaf alltid upp om ja kan
Ja dyker iaf alltid upp om ja kan
| Dölj inläggslänk |