Östergötland ⇒ Byta bakdäck
Kategoriregler
Här ska trådar och inlägg handla om körningar och träffar som regionen arrangerar samt andra regionspecifika frågor.
Trådar om körningar och träffar som är intressanta för mer än ett fåtal medlemmar i andra regioner ska i största möjliga mån även publiceras i kategorin "Träffar Rally".
Andra trådar som rör mer än bara denna region ska publiceras i andra lämpliga kategorier.
► Visa/Show In English
- Magdalena3432
Byta bakdäck
Tips på bra ställe att köpa och byta bakdäck på???? Helst under tiden jag väntar...
Anna - VN800 - #3432

It isn't what I do, but how I do it.
It isn't what I say, but how I say it
and how I look when I do it and say it.
-Mae West-

-Mae West-
| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |
- peterz#2229
- Hemort: Simonstorp
Hej Anna. Kolla med Håkan på Biketech tel 011-135090 öppet mån-torsdag 9-18. Vi har rabatt där om du visar medlemskortet. Fast det ligger ju i Norrköping förstås. Hoppas vi ses första maj
Mvh Peter #2229
Kawasaki VN2000 LT -07
Kawasaki VN2000 LT -07
| Dölj inläggslänk |
- Jimmy#5618
Jag köpte mitt senaste bakdäck på #dackonline" samma märke som jag bruka ha,det var hela 700:- billigare sedan tog jag däcket till däckfirma och fick de omlagt allt som allt gav jag 1150:- Jämfört med allt på verkstad då gick det på 1900:-
Jag fick däcket på en vecka...
Jag fick däcket på en vecka...
Lev dagen som den vore den sista...
| Dölj inläggslänk |
- Hasse #2434
Hej Anna,
Ring till Däck & Hjulcentrum i Linköping, prata med Robban och säg att du är medlem i Vulcan Riders och så hälsar du från mej.
Han har förmodligen inget hemma men när han får hem det så byter han nog medans du väntar. Annars får du säga att jag har sagt det
Tel nummer till Robban är 070-1090040.
Mvh Hasse #2434
DA Östergötland
Ring till Däck & Hjulcentrum i Linköping, prata med Robban och säg att du är medlem i Vulcan Riders och så hälsar du från mej.
Han har förmodligen inget hemma men när han får hem det så byter han nog medans du väntar. Annars får du säga att jag har sagt det
Tel nummer till Robban är 070-1090040.
Mvh Hasse #2434
DA Östergötland
| Dölj inläggslänk |
- Peter#7151
- Hemort: Borensberg
Hej
Jag hade löst bakhjul med mig till Beviks, de bytte till ett märkesdäck på 10 minuter och tog 1500,- för däck inkl. byte och balansering.
Ha det........
Peter
Jag hade löst bakhjul med mig till Beviks, de bytte till ett märkesdäck på 10 minuter och tog 1500,- för däck inkl. byte och balansering.
Ha det........
Peter
| Dölj inläggslänk |
- token6551
Jag handlar däck på dackonline, skiljer en hel del i pris!
Det tråkiga är att gummiverkstäderna härikring gnäller som fan när man kommer med däcken själv, dom vill ju att man ska handla till deras hutlösa priser!
Det tråkiga är att gummiverkstäderna härikring gnäller som fan när man kommer med däcken själv, dom vill ju att man ska handla till deras hutlösa priser!
VN 2000
| Dölj inläggslänk |
- Magdalena3432
Ett tag trodde jag att det inte skulle gå... Märkligt vad ointresserade alla jag ringde var (Hasse, din kille ringde inte ens tillbaka trots flera intalade meddelanden)
Majoriteten jag pratade med, ville inte demontera något bakdäck, de ville att jag skulle komma med däcket och att "någon annan" skulle fixa själva mekandet. Flera andra hade väntetider långt in i juni.. *suck*
Men.. hittade en lokal kille...(Tänk vad de kan här i Mjölby) Så på måndag parkerar jag min hoj hos honom, han har redan beställt däck, demonterar, monterar, balanserar etc och på torsdag kan jag hämta hojen inför besiktning tidigt fredag morgon...
Fast.. först blir det Elmia...
Majoriteten jag pratade med, ville inte demontera något bakdäck, de ville att jag skulle komma med däcket och att "någon annan" skulle fixa själva mekandet. Flera andra hade väntetider långt in i juni.. *suck*
Men.. hittade en lokal kille...(Tänk vad de kan här i Mjölby) Så på måndag parkerar jag min hoj hos honom, han har redan beställt däck, demonterar, monterar, balanserar etc och på torsdag kan jag hämta hojen inför besiktning tidigt fredag morgon...
Fast.. först blir det Elmia...
Anna - VN800 - #3432

-Mae West-

-Mae West-