Gävleborg-Dalarna ⇒ Mc mot mobbing.

Kategoriregler

Här ska trådar och inlägg handla om körningar och träffar som regionen arrangerar samt andra regionspecifika frågor.
Trådar om körningar och träffar som är intressanta för mer än ett fåtal medlemmar i andra regioner ska i största möjliga mån även publiceras i kategorin "Träffar Rally".
Andra trådar som rör mer än bara denna region ska publiceras i andra lämpliga kategorier.

► Visa/Show In English
Bhbnicke#9495
Hemort: Älvkarleby

Mc mot mobbing.

Inlägg av Bhbnicke#9495 »

Halloj på er nu är det så att en vän till mig försöker att dra ihop så mycket hojar det bara går för att åka ner till Uppsala den 11 juni och stödja Pia som dragit igång denna manifestation.
14.00 startar det hela vid Ikeas parkering i Uppsala! Det blir kortege för att sedan ställa upp hojarna för en utställning för utsatta barn med familjer som får komma och titta och prata med hojåkarna. Tycker att detta är värt att spridas. Jag ska prata med andra sektioner oxå om dom kanske kan tänka sig komma och visa att det inte är tolererat med mobbing.

Dom som är med i detta läget är körschemat så att vi samlas ca 11.30 vid Dragongate och käkar en bit eller för dom som inte vill käka så åker vi 13.00 så drar vi gamla E4 till Uppsala och Ikea. Jag lägger in en Facebooklänk där finns det lite mer att läsa.

Några undringar släng iväg ett mail till mig bhbnicke@live.se

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Användarens profilbild
carlberg 6259
Hemort: Halmstad

Re: Mc mot mobbing.

Inlägg av carlberg 6259 »

Ha en god vecka och lev livet