Hej, drömt om en Kawa länge nog, plågats på en wildstar länge nog. Så igår blev jag lycklig ägare till en Classic tourer 05.
Men några frågor har jag. Tänkte lägga in en bild på den här men det gick inte?
Sen undrar jag att när jag nu kunde logga in är man då medlem i Vulcan-klubben?
Ingemar skrev:Hej, drömt om en Kawa länge nog, plågats på en wildstar länge nog. Så igår blev jag lycklig ägare till en Classic tourer 05.
Fö glad midsommar ö Ingemar
Hej Ingemar!
Visst, du måste vara medlem i vulcanklubben (föreningen) för att få vara medlem på forumet. Denna regel har vi för allas trivsel och gemenskap. Du har registrerat dig på den tid i början när vi hade fri och allmän inloggning till vårt nya forum som introducerades i okt/nov förra året.
Jag har dock svårt att tänka mig att vi skulle tillämpa regeln "stenhårt" i detta fallet.
Vad säger "panelen" ? ÄR HAN VÄLKOMMEN?
Admin
Göran
Medlem sedan år 2000. Tidigare medlem i webbgruppen, webbutvecklare, webbmaster, infoansvarig och forumvärd. Hedersmedlem.
Grågossen innehaft VN 800 C Drifter, Vulcan EN500, VN 1600 C och 800 A
Grågossens
Tjenare, Klart han är välkommen, under förutsättning att han vilket han säkert gör går rätt väg in i föreningstugan och här sedan fyller på med medlemsnummer och så.
Men välkommen är han http://www.vulcanriders-sweden.org/ Här har du länken till vår Hemsida sen är det bara att följa anvisningarna.
Ingemar skrev:Hej, drömt om en Kawa länge nog, plågats på en wildstar länge nog. Så igår blev jag lycklig ägare till en Classic tourer 05.
Fö glad midsommar ö Ingemar
Jag säger bara en sak VÄLKOMMEN I FÖRENINGEN.Sen så tar du hojen och kommer til TÅNGA HED(Vågårda)ihelgen där kommer det bli håll igång
Som du nu säkert då oxå insett - eftersom du bytte hoj, finns det således inga andra hojar än Kawa Vulcan. Allt annat är wannabees och plagiat.
Välkommen !
Best Biker Regards
Klas #1245
- Vice President 2021-2022
- Styrelsen 2020-2022
- Vice President 2018-2019
- Styrelsen 2013-2019
- RA Göteborg 2010-2013
- DA Göteborg 2004-2010
- Valberedare några ggr