
Hej,
Så har det blivit dags att säga stort tack till Klaus Möhrpahl för många goa år som DA i Region Göteborg när han nu väljer att lämna sitt uppdrag inom VRS, vi ses på vägarna.
Hälsningar,
Ulrich, RA Göteborg

Hej,
Så har det blivit dags att säga stort tack till Klaus Möhrpahl för många goa år som DA i Region Göteborg när han nu väljer att lämna sitt uppdrag inom VRS, vi ses på vägarna.
Hälsningar,
Ulrich, RA Göteborg