
Hej, vi vill gärna tacka Kalle Manfredsson för all hjälp som DA genom åren när han nu väljer att lämna sitt uppdrag inom regionen. Framförallt för de fantastiska körningarna i regionen Kalmar/Öland men också för allt jobb med Ölandstoken mm.
Stort tack! Dennis, RA Småland