
Hej, vi vill gärna tacka Anders Öhr för all hjälp som DA genom åren när han nu väljer att lämna sitt uppdrag inom regionen. Framförallt för de fantastiska körningarna i regionen Kalmar/Öland, bortaturen och ölandstoken.
Stort tack! Dennis, RA Småland